Semester från bloggen!

det va ett bra tag sen jag bloggade,


Nu har sommarhitsen kommit ut och här har ni länken :D ...

http://www.youtube.com/watch?v=JMmXxgulO_w&playnext_from=TL&videos=hW9Hr7b8-es

Lyssna på den Awesome,

men nu ska jag berätta något tråkigt. makkees blogg går på semester.

Under sommarlovet nu så kommer jag jobba 13 timmars pass varje dag så jag kommer inte orka blogga när jag kommer hem p nätterna, ska jobba på kolmårdens djurpark och sedan på scandic hotellen på kvällar/nätterna varje dag unde hela sommarlovet, så jao hoppas ni itne blir besvikna men kommer börja skriva sedan igen när skolan börjar,

Puss <3 och hoppas alla får en jättebra sommar. / Marcus sjöstedt







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0