snart släpps den håll koll på min blogg

Yeeees snart kommer den nya verisionen på årets hetaste låt!

Dom är 3 grabbar !

SJ (Johan Sterner Johansson) från Malmö

Ericsson (Sebastian Ericsson) från Malmö

Voltiserz (David Lindvall) från Skövde

Nu kommer det en aukustisk version utav låten "Sommarfesten" som hoppas får pumpas på Sveriges dansgolv i sommar.


Ps. här är orginalet som ni kan få lyssna på.

 

Så jag hoppas min söta läsare att ni kommer hålla koll på min blogg dom närmaste dagarna lite mer extra en vad ni brukar göra för snart släpps den här på min blogg,

Jag själv har hört ett smakprov på 10 sec, som alla vet så är jag svag för Skånska, så dom här tre killarna vet vad dom sysslar med och ni blir inte besvikna jag lovar :D <3.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0