Fy fan vad glaaaaad jag är då!

Måste bara säga förlåt för dålig uppdatering,

Ifår så började dagen med lite trött efter krogen,

sedan ut på möte på kolmårdens Djurpark från l 11,00- 17,00,

Där vi lyssnade på alla våra chefer och sedan avslutade vi med en Delfinshow som jag aldrig sett förut host*.

Sedan blev det att skynda sig hem med johannas sexiga bil, för kl 19,00 skulle jag va på skandia teatern och kolla på I´ll Be There som var i final på östergötland på Rockkarusellen.

dom spelade och var as bra men jag hade en tanke 3:a då e det fan bra för det var många band som var riktigt bra alltså.

men sen när vi står där ser poängen gå till ena bandet och lite poäng till I´ll Be There sen så  ligger vi dom tvåa.

jag bara det får do mva nöjda med men var så jävla nervös så jag stog och hoppade och visste itne vad jag skulle göra sen. fy fan när publik rösterna kom så VAAAAAAAAAAAAANNNNNNN I´ll Be There FY FAN VAD GLAD JAG BLEV alltså.... HERREGUD. han inte fatta en att dom van är så jävla glad för deras skull jag började tjuta av lycka, tror det är första gången jag tjuter av lycka. FY FAN NI ÄR BÄST, nu är det bara Uppsala kvar och det vinner ni med då är det hela sveriiiiiige fy fan, så dagens låt  vad tror ni det är ;) ... kommer upp snart så kolla haha en hyllning till I´ll Be There iallafall ;).


Puss <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0