Blöt makke i skolan inte kul :(

Hej alla bloggläsare!

Idag var det skola Vaknade upp av söta beckis fina gulligsate och det läskigaste sms jag har fått i mitt liv ;)

och vill ni veta vad hon skrev ?

HAHA Hon skrev att det var en ÄLG på Kungsgatan och jag höll på å skita på mej HAHA.

Men zilla kom och räddade mej så åkte vi upp till tråkiga gympan men det gick :P.

Segaste dagen jag har varit med om på länge trodde aldirg att jag skulle få sluta :O.

Jo just det haha det började spöregna när vi skulle gå rill andra skolan men jag och zilla spran som dårar men vi var genomsuta så det var bara åh byta om till gympa kläderna xD haha.

Nu sitter jag hemma i min fina lägenhet med alex och väntar på att Danny ska komma till mej :)


Kolla min bdb alla söta blogläsare marcussjostedt

Ne nu ska jag vara social mot alex ha det böst puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0