vilken dag!

Hej alla bloggläsare!

Idag har jag jobbat på kolmården. Det gick kanon sålde massa godis (Y).

När jag skulle ta bussen till Valdemarsvik så var min första buss sen så jag missade den :(.
Så vem fick inte åka Gratis taxi till valdemarsvik. Det skulle igentligen kosta 1000 kronor men Östgötatrafiken betalade.
Nu sitter jag hemma hos bästa beckis och chillar :). Det kommer komma upp bilder sen utomhusbion och lite från ikväll har dessutom spelat in en film på Delfinshowen så den kommer komma upp så smånging om :).

Ha en trevlig kväll allesammans. 
Puss och kram <3

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh, marcus är änn mer vip än sitt åkband från liseberg och får åka gratis ;)

2009-08-01 @ 22:55:57
URL: http://sarabeier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0